Icon arama motoru

Bir süre öncesine kadar ben de ihtiyaç duyduğum icon'ları internette nereye uğrayacağımı bilmeden arardım. Örneğin Google arama motoruna "icon set" yazıp aratır, sıralanan sonuçlar içinde uygun iconlar arardım.

Ama artık bu işin daha kolay ve güvenilir bir yolunu buldum. Bu yolla pekçok seçenek arasından hoşuma gideni bilgisayarıma indirip kullanabiliyorum.

Arama motorlarının giderek çoğaldığı ve geliştiği günümüzde "icon arama motoru" bulmak da zor bir iş değil. Ama bunların arasında iyi hizmet verenler ve kotü hizmet verenler var tabii ki. Kimisi yavaş çalışıyor, kimisi hızlı çalışıyor; kimisi çok seçenek sunuyor, kimisi az seçenek...


Ben bunlardan bazılarını inceledim. İçlerinden en çok hoşuma giden Iconfinder oldu. iconfinder.net çok çeşit ve kaliteli içerik sunuyor. Hızlı bir şekilde işlemesi ise internet sitesinin güzel taraflarından biri.

İkonları isterseniz set olarak görebiliyorsunuz. Dilerseniz icon setler hakkında yorum yapabiliyorsunuz. İsterseniz de iconları tek tek görebiliyorsunuz. Örneğin "Twitter" şeklinde arama yaptınız. Size bütün icon setler içinden Twitter'lar seçiliyor ve sonuç olarak sıralanıyor.

Iconlar genel olarak dört ayrı büyüklükte sunuluyor. Sizin işinize yarayacak olan büyüklüğü seçip kullanabiliyorsunuz.

Sosyal medya ikonları ve sitenizde/blogunuzda kullanaileceğiniz diğer görselleri bu sitede bulabilirsiniz. İşinize yarayacağını umuyorum...
Share |

1 yorum:

FindIcons.com dedi ki...

I justed wanted to suggest a new and better icon search engine, FindIcons.com, which has larger icon collection and complete search filters.

Yorum Gönder

Bumerang